Wpisy użytkownika E-publikacje - Obyczajowe z dnia 25 lipca 2015

Liczba wpisów: 2

ebook-obyczajowe

Autor: Lucy Foley

Losy zakochanych rozdzielonych przez okrutną historię XX wieku.

Tuż przed śmiercią babcia przekazuje Kate rysunek, który przedstawia jej biologiczną babkę – podobieństwo jest uderzające. Dziewczyna wyrusza w podróż, by odkryć rodzinne tajemnice. Okazuje się, że autorem rysunku jest sławny malarz, Thomas Stafford, który choć uważany za odludka, zaprasza Kate do swojego domu na Korsyce. Opowiada o wielkiej miłości sprzed ponad pół wieku. Kate poznaje historię swojej babki Alice, niegdyś pięknej, odważnej i nieco zagubionej kobiety oraz zakochanego w niej studenta prawa, który marzył o tym, by zostać malarzem. Stanfford opowiada, jak na przestrzeni lat odnajdywał i tracił ukochaną, Kate zaś zakochuje się w jego wnuku, Oliverze. Malarz nie wie jednak wszystkiego. Kate jedzie do Nowego Jorku, dokąd prowadzą kolejne tropy. Udaje się jej odnaleźć Alice, a ta ma do opowiedzenia własną historię…

Opowieść o wielkiej namiętności, kłamstwie, zdradzie najbliższych, poświęceniu i niegasnącej sile miłości, osnuta na przestrzeni burzliwych wydarzeń zeszłego stulecia.

Lucy Foley – studiowała literaturę angielską, a potem pracowała jako redaktorka. Utracona i odzyskana to jej debiut literacki, jak dotąd przełożony na 14 języków. Mieszka w Londynie, ale kocha podróżować, zarówno w życiu jak i na kartach powieści

Szczegóły publikacji:
www.nexto.pl/(…)utracona_i_odzyskana_p91350.xml…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej ebooków z kategorii "obyczajowe", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-obyczajowe.html

ebook-obyczajowe

Autor: Lynne McTaggart

Zaczęło się od poszukiwania sposobu na zwalczenie kryzysu paliwowego w 1973 roku, a skończyło jako rewolucyjne odkrycie naukowe, porównywalne z osiągnięciami teorii względności i fizyki kwantowej, przeprowadzono dowód: jesteśmy połączeni z resztą świata.

Na początku lat siedemdziesiątych, w samym środku kryzysu energetycznego, garstka naukowców, próbując znaleźć substytut ropy naftowej przypadkowo zaobserwowała niezwykłe zjawisko, jak się okazało z dziedziny mechaniki kwantowej - pole punktu zerowego. pole o niewyobrażalnie wielkiej energii, ocean mikroskopijnych wibracji - odpowiedź na ważkie pytania, rozwiązanie wielu problemów. To, w tak zwanej "martwej przestrzeni", znajduje się klucz do życia, komunikacji międzykomórkowej, DNA, rozwiązanie zjawisk paranormalnych, takich jak postrzeganie pozazmysłowe i leczenie duchowe, a także zbiorowa nieświadomość.

Pole. W poszukiwaniu tajemniczej siły wszechświata to mrożąca krew w żyłach opowieść z CIA, tajemnymi rosyjskimi ośrodkami doświadczalnymi i kosmicznymi programami NASA w tle. To podróż w czasie, w trakcie której garstka naukowców odkrywa fizykę niemożliwości.

Szczegóły publikacji:
www.nexto.pl/ebooki/pole_p88994.xml?pid=154355

Więcej ebooków z kategorii "obyczajowe", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-obyczajowe.html